جايزه تعالي مقدمه‌اي براي حرکت فولاد سفيد دشت در مسير آينده است تبديل شدن به يکي از ۱۰ فولادساز برتر کشور تا سال ۱۴۱۰

کد خبر: 20408 تاریخ انتشار: 1401/12/02 10:58:58
نمایش: 617
اخبار
بيستمين دوره از همايش تعالي سازماني، با موضوع تعالي و نوآوري پايدار سازماني، صبح دوشنبه يکم اسفندماه در محل مرکز همايش‌هاي سازمان مديريت صنعتي با حضور کارشناسان، مديران و صاحبان صنايع آغاز شد.
محمود ارباب زاده، مديرعامل شرکت فولاد سفيد دشت گفت: شرکت فولاد سفيد دشت براي اولين بار در ارزيابي ملي تعالي سازماني شرکت کرد و خوشبختانه توانست جايزه دو ستاره تعالي را کسب کند که اين جايزه مقدمه‌اي است براي حرکت ما در آينده و اميدواريم در مسير تعالي گام برداريم.
ارباب زاده اظهار داشت: شرکت فولاد سفيد دشت براي اولين بار در ارزيابي ملي تعالي سازماني شرکت کرد و خوشبختانه با پيگيري و فعاليت‌هاي صورت گرفته و حضور ارزيابان درجه يک، موفق شديم جايزه دو ستاره تعالي را کسب نماييم؛ اين جايزه مقدمه‌اي است براي حرکت ما در آينده و اميدواريم در مسير تعالي گام برداريم.
او تکميل‌ کرد: فولاد سفيددشت در ۱۰ بخش مفاهيم اصلي تعالي شامل رهبري، عمليات و... مورد ارزيابي قرار گرفت و موفق شد بالاترين امتياز در اکثر بخش‌ها را اخذ نمايد و خوشبختانه در اولين ورودمان موفق شديم جايزه دو ستاره را دريافت کنيم.
وي افزود: شرکت فولاد سفيددشت توانسته است اولين واحد احيا را در استان راه اندازي کند همانطور که در گذشته نيز موفق شده بود اولين واحد فولادسازي طرح‌هاي هفتگانه را راه اندازي کند که به عنوان بهترين طرح در طرح‌هاي هفتگانه استلن شناخته شد.
او تکميل‌ کرد: امسال علي رغم قطعي گاز و برق و توقف توليد انتظار داريم مطابق با برنامه به توليد ۸۰۰ هزار تني يعني به اندازه ظرفيت اسمي دست پيدا کنيم. رمز موفقيت ما با وجود ناترازي انرژي، رکوردشکني توليد در زماني از سال بود که با مشکل تامين انرژي مواجه نبوديم و اين مهم سبب شد ذخيره کمي مناسبي را به ثبت برسانيم.
مديرعامل شرکت فولاد سفيددشت در رابطه با طرح‌هاي پيش روي اين شرکت عنوان کرد: اولين و مهم ترين هدفمان اين است که براساس ارزيابي صورت گرفته بتوانيم مسير رشد و تعالي را تسريع کرده و در سال‌هاي آينده در اين راه حرکت کنيم. قصد داريم واحد فولادسازي را به توليد برسانيم و در راستاي ارتقاء شرکت به لحاظ کمي و کيفي طرح‌هاي توسعه‌اي را پيش ببريم. همچنين چشم اندازمان اين است شرکت در سال ۱۴۱۰ يکي از ۱۰ فولادساز برتر کشور شود.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
28
امروز
781
دیروز
673
هفته
10292
ماه
192045
کل
238798
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟